مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 12:352023-01-05اقتصادي

کمک 90 میلیارد تومانی خیرین نمازگزار برای آزادی زندانیان در خراسان رضوی


مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی گفت: خیرین نمازگزار در سراسر استان، مبلغ 90 میلیارد تومان برای آزادی زندانیان کمک کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تایباد، سعید سربازجانفدا ظهر امروز در تایباد اظهار کرد: در قالب طرح دوساله نذر هشتم نمازگزاران مساجد خراسان رضوی، ستاد امور مساجد، ستاد دیه و مجموعه قضایی استان با جمع آوری 90 میلیارد تومان کمک از خیرین نمازگزار و ارائه ارفاق های قضایی، زمینه آزادی تعدادی از زندانیان را فراهم کردند.

وی افزود: در راستای این طرح تعداد 850 زندانی بدهکار نیازمند با کمک خیرین متدین و نمازگزار از زندان آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی بیان کرد: طرح نذر هشتم که 2 سال قبل در این استان شروع به کار کرد، با تاسی از رأفت امام رضا (ع) نامگذاری شد و اکنون به الگویی برای دیگر استان های کشور تبدیل شده است.

سربازجانفدا ادامه داد: اشتغال زندانی ها، اولین اولویت از اولویت های دهگانه سازمان زندان های کشور است و زندانیان می توانند در طی سه طرح کارگاه های اشتغال داخل زندان، زندانیان دارای رای اشتغال به کار در بیرون از زندان و نیز اشتغال نشسته در زندان مشغول به کار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 90 میلیارد تومانی خیرین نمازگزار برای آزادی زندانیان در خراسان رضوی

کمک 90 میلیارد تومانی خیرین نمازگزار برای آزادی زندانیان در خراسان رضوی