مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 12:102023-01-05سياسي

هشتمین نشست تخصصی «لذت فلسفه» برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هشتمین نشست تخصصی از سلسله نشست های لذت فلسفه با مشارکت مؤسسه فرهنگ و تمدن توحیدی با موضوع «چیستی و نحوه وجود فرهنگ؛ - هشتمین نشست تخصصی از سلسله نشست های لذت فلسفه با مشارکت مؤسسه فرهنگ و تمدن توحیدی با موضوع چیستی و نحوه وجود فرهنگ؛ نگرشی نوین به فلسفه فرهنگ برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هشتمین نشست تخصصی از سلسله نشست های لذت فلسفه با مشارکت مؤسسه فرهنگ و تمدن توحیدی با موضوع چیستی و نحوه وجود فرهنگ؛ نگرشی نوین به فلسفه فرهنگ با حضور و سخنرانی آیت الله یدالله یزدان پناه برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام علیرضا قائمی نیا، حجت الاسلام رضا غلامی، رضا صمیم و علی جوادی به عنوان ناقد حضور داشتند و سخنرانی کردند.

آیت الله یزدان پناه در ابتدای این نشست توضیحاتی رادرباره کتاب خود ارائه کرد و افزود: با تعدادی از دوستان قرار بود مقولاتی را دنبال کنیم که من روی بحث تمدن، فرهنگ، جامعه، تاریخ و چیستی فرهنگ متمرکز شدم.

در آن مجموعه که این بحث ها را انجام می دادیم من در چیستی فرهنگ، به مباحثی مانند تاریخ، تمدن و .

اشاره کردم.

او ادامه داد: بسیاری از جامعه شناسان بزرگ که در فضای نظری جامعه شناسی هستند بدون یک اندیشه مباحث هستی شناسانه جامعه نمی توانند کار را پیش ببرند و حت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین نشست تخصصی «لذت فلسفه» برگزار شد

هشتمین نشست تخصصی «لذت فلسفه» برگزار شد