مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 11:502023-01-05اجتماعي

واژگونی یک دستگاه ماشین سنگین در جاده بن- هوره


در گردنه بن به سمت هوره یک دستگاه ماشین سنگین واژگون شده است که بلافاصله نیروها به منطقه اعزام شدند همچنین دستگاه شن و نمک پاش نیز به این منطقه فرستاده شد.

- رضا علی بیگی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: برف سنگینی در شهرستان بن در حال بارش است اما جاده مسدودی وجود ندارد و نیروهای راهداری شهرستان بن در چندین نوبت نسبت به برف روبی جاده های اصلی اقدام کردند.

فرماندار شهرستان بن خاطرنشان کرد: دهیاران و شهرداران نیز در حال تلاش هستند تا معابر داخل شهر و روستا برف روبی شوند و عبور و مرور برای مردم آسان و بدون مشکل شود.

وی افزود: پیش بینی می شود فردا شاهد حضور گردشگران در پیست اسکی بارده باشیم که با برنامه ریزی های صورت گرفته عصر امروز اکیپی جداگانه برای بازگشایی مسیرهای پیست اسکی اعزام می شوند تا شرایط و مقدمات برای مردم و ورزشکاران آماده شود.

علی بیگی تصریح کرد: در گردنه بن به سمت هوره یک دستگاه ماشین سنگین واژگون شده است که بلافاصله نیروها به منطقه اعزام شدند همچنین دستگاه شن و نمک پاش نیز به این منطقه فرستاده شد تا مشکلی به وجود نیاید.

وی اظهار داشت: جاده کرسنک- ورعبدالله هنوز بازگشایی نشده است و تا مسیرهای اصلی به طور کامل پاکسازی نشوند نمی توانیم به مسیرهای داخل روستاها کمک رسانی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی یک دستگاه ماشین سنگین در جاده بن- هوره

واژگونی یک دستگاه ماشین سنگین در جاده بن- هوره