مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 11:402023-01-05سياسي

با سیاسی شدن اعتکاف مخالفم/ پیشرفت کشور عامل دشمنی هاست


نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان با بیان اینکه با سیاسی شدن اعتکاف مخالفم، گفت: فلسفه اعتکاف خلوت با خداست و باید شأن آن حفظ شود.

- ایسنا/گلستان نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان با بیان اینکه با سیاسی شدن اعتکاف مخالفم، گفت: فلسفه اعتکاف خلوت با خداست و باید شأن آن حفظ شود.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی صبح امروز پنج شنبه 15 دی ماه 1401 در اولین نشست منطقه ای نمایندگان مردمی اعتکاف و مدیران کل سازمان تبلیغات اسلامی 11 منطقه شرق و شمال شرق کشور که در سالن اجلاس سازمان همیاری شهرداری های استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: جدیت دست اندرکاران ستاد اعتکاف که تلاش می کنند این فریضه به بهترین شکل برگزار شود قابل تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان اینکه رسیدن به وصول سخت است، ادامه داد: تقوا و ترک محرمات مسبب آیینه شدن دل و تابیدن نور به آن است و گناه باعث می شود دل انسان در حجاب قرار گیرد.

وی تفکر را از روش های رسیدن به حیرت و مقام وصل برشمرد و ادامه داد: حضور و توجه قلبی از دیگر راه های رسیدن به وصول قرب الهی است.

آیت الله نورمفیدی با تأکید بر اینکه جان و کالبد نماز حضور قلبی است، افزود: خیلی ها حضور بدنی و جسمی دارند ولی باید بدانند که اقبال قلبی سبب پذیرفته شدن نماز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با سیاسی شدن اعتکاف مخالفم/ پیشرفت کشور عامل دشمنی هاست

با سیاسی شدن اعتکاف مخالفم/ پیشرفت کشور عامل دشمنی هاست