مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 11:352023-01-05سياسي

مطالبات تمامی صندوق های بیمه ای تسویه می شود/فشار بر اقشار ضعیف را کامل حس می کنیم


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در لایحه بودجه 1402 و نشست شورای عالی هماهنگی اقتصادی و نشست سران قوا بنا شده است که تمام مطالبات صندوق ها پرداخت و تسویه شود.

- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در لایحه بودجه 1402 و نشست شورای عالی هماهنگی اقتصادی و نشست سران قوا بنا شده است که تمام مطالبات صندوق ها پرداخت و تسویه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدصولت مرتضوی به همراه تعدادی از معاونین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، همزمان با روزجهانی مقاومت و سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ، با حضور در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در جریان آخرین روند اجرای فعالیت های صندوق در دولت مردمی سیزدهم قرار گرفت.

مرتضوی ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای مجموعه مدیران صندوق ،کارکنان و کارگزاران ، گفت: اقدامات خوب و جدی از زمان استقرار دولت سیزدهم در این صندوق انجام گرفته است که امیدوارم همین روند با قوت و قدرت در ستاد و استانها ادامه داشته باشد.

بهبود شاخص های عملکردی و حفظ پایداری صندوق (تعادل در منابع و مصارف)همانند گذشته ، در آینده نیز بر اساس برنامه عملیاتی راهبردی باید در دستور کار قرار گیرد.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی عبور صندوق از بنگاه داری به سوی سهام داری به همراه نظارت عالیه در راستای افزایش پرداخت مستمری صندوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات تمامی صندوق های بیمه ای تسویه می شود/فشار بر اقشار ضعیف را کامل حس می کنیم

مطالبات تمامی صندوق های بیمه ای تسویه می شود/فشار بر اقشار ضعیف را کامل حس می کنیم