مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 10:452023-01-05سياسي

کشورهای مستقل مراقب نفوذ آمریکایی ها در منطقه باشند


مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با سرگیی بابورین سیاستمدار برجسته و معاون اسبق دومای روسیه دیدار و در خصوص مسائل منطقه ای و روابط دو جانبه به بحث و تبادل نظر پرداخت.

- مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با سرگیی بابورین سیاستمدار برجسته و معاون اسبق دومای روسیه دیدار و در خصوص مسائل منطقه ای و روابط دو جانبه به بحث و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای این دیدار، علی اکبر ولایتی ضمن خوش آمدگویی، روابط ایران و روسیه را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: روابط ایران و روسیه در حال حاضر در بهترین سطح قرار دارد و در حال توسعه می باشد.

وی با اشاره به وقوع جنگ اوکراین تاکید کرد: مقصر اصلی گسترش درگیری ها آمریکا و ناتو است و جهان امروز دیگر تک قطبی نیست و برای کشورهای مستقل بسیار مهم است که مراقب نفوذ آن ها در منطقه باشند.

ولایتی در مورد منطقه قفقاز جنوبی نیز افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تاکید کردند جمهوری اسلامی ایران هیچ گونه تغییری را در مرزهای کنونی نمی پذیرد و بی تردید امنیت منطقه باید حفظ شود.

بابورین معاون اسبق دومای روسیه نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و با اشاره به این که ولایتی سیاستمداری برجسته و شناخته شده در منطقه، ایران و روسیه است گفت: هدف از سفر به ایران شرکت در اجلاس بین المل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای مستقل مراقب نفوذ آمریکایی ها در منطقه باشند

کشورهای مستقل مراقب نفوذ آمریکایی ها در منطقه باشند