مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 09:502023-01-05سياسي

شهید سلیمانی زندگی خود را برای نظام و انقلاب گذاشت


جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه این سردار بزرگوار تمام زندگی خود را برای نظام و انقلاب گذاشت.

- همدان-جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه این سردار بزرگوار تمام زندگی خود را برای نظام و انقلاب گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ولی بهاریان شامگاه چهارشنبه در ویژه برنامه جان فدا که به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان همدان در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار شد اظهار کرد: آنچه شهید سلیمانی را نسبت به دیگران متمایز می کند این بود که او چندین کشور را از دست گروهی که تا دندان مسلح بودند و تفکری خطرناک داشتند، نجات داد.

وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی به تمام معنا، سردار دل ها بود، او به خاطر فرمانده بودن در سپاه قدس این عزت، افتخار و جایگاه را به دست نیاورد بلکه به خاطر صداقت، ایمان و اخلاقش بود.

وی با بیان اینکه این سردار بزرگوار تمام زندگی خود را برای نظام و انقلاب گذاشت افزود: آنچه شهید سلیمانی را نسبت به دیگران متمایز می کند این بود که او چندین کشور را از دست گروهی که تا دندان مسلح بودند و تفکری خطرناک داشتند، نجات داد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه حاج قاسم ارادت عجیبی به مردم و رزمندگان همدانی داشت افزود: سردار در یک جلسه ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی زندگی خود را برای نظام و انقلاب گذاشت

شهید سلیمانی زندگی خود را برای نظام و انقلاب گذاشت