مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 09:252023-01-05دانش

توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه از اولویت های جهاد دانشگاهی است


دکتر مسلمی نایینی با حضور در سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه را یکی از اولویت های این نهاد دانست و گفت: باید از ظرفیت اساتید دانشگاه صنعتی شریف و سایر دانشگاه ها و مخصوصاً دانشگاه علم و فرهنگ جهاد دانشگاهی برای انجام پروژه .

- دکتر مسلمی نایینی با حضور در سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه را یکی از اولویت های این نهاد دانست و گفت: باید از ظرفیت اساتید دانشگاه صنعتی شریف و سایر دانشگاه ها و مخصوصاً دانشگاه علم و فرهنگ جهاد دانشگاهی برای انجام پروژه های مشترک و ملی استفاده کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسن مسلمی نایینی، رییس جهاد دانشگاهی به همراه دکتر یعقوب فتح الهی معاون پژوهش و فناوری؛ دکتر حسن فارسی، معاون هماهنگی و امور مجلس؛ امیر طهرانچی، مدیرکل حوزه ریاست و دکتر ابوالقاسم رییسی، مدیرکل روابط عمومی این نهاد با حضور در سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف، از دستاوردهای شاخص این سازمان بازدید و نشست صمیمانه ای را با مدیران و اعضای این واحد سازمانی برگزار کرد.

رییس جهاد دانشگاهی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین جهادگر فقید دکتر سعید کاظمی آشتیانی گفت: جهاد دانشگاهی باید همواره در جهت حمایت و پشتیبانی از نظام حرکت کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه از اولویت های جهاد دانشگاهی است

توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه از اولویت های جهاد دانشگاهی است