مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 20:552023-01-04سياسي

تولیت امامزاده صالح تهران: بی بدیل ترین تشییع تاریخ برای حاج قاسم رقم خورد


بی بدیل ترین تشییع در تاریخ تشیّع برای حاج قاسم سلیمانی رقم خورد؛ حاج قاسم باطنی داشت و کسانی را در تشییعش به میدان آورد که به تعبیری از روی ظاهر، - تولیت امامزاده صالح تهران: بی بدیل ترین تشییع تاریخ برای حاج قاسم رقم خورد ایسنا/کرمان تولیت امامزاده صالح(ع) گفت: بی بدیل ترین تشییع در تاریخ تشیّع برای حاج قاسم سلیمانی رقم خورد؛ حاج قاسم باطنی داشت و کسانی را در تشییعش به میدان آورد که به تعبیری از روی ظاهر، ما آنها را ناقص الایمان فرض می کنیم.

حجت الاسلام احسان بی آزار تهرانی شامگاه 14 دی ماه در یادواره شهدای تشییع سردار حاج قاسم سلیمانی در حسینیه ثارالله کرمان با اشاره به رسالت پیامبر اسلام و واقعه غدیر اظهار کرد: خداوند در غدیر با اکمال دین و اتمام نعمت هیچ بهانه ای باقی نگذاشت و با غدیر، نقشه راه سعادت کامل شد.

وی افزود: غدیر، حقیقت مسیر را مشخص کرد و هرچه اختلاف، جنگ و سختی است از جایی نشات گرفت که نگذاشتند امر الهی محقق شود و خداوند اتمام نعمت و هدایت را در ظرف غدیر رونمایی کرد اما جریان ثقیفه با هدایت ابلیس شکل گرفت زیرا ابلیس هم نقشه جهانی داشت( براساس سوگندش که ولاُغوینهم اجمعین).

بی آزار تهرانی بیان کرد: ثقیفه، اوج شکل گیری موازنه حق و باطل بو و هر چه به ظهور نزدیک می شویم شیطان تمام ظرفیت، برنامه ریزی و قوای خودش را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیت امامزاده صالح تهران: بی بدیل ترین تشییع تاریخ برای حاج قاسم رقم خورد

تولیت امامزاده صالح تهران: بی بدیل ترین تشییع تاریخ برای حاج قاسم رقم خورد