مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 20:402023-01-04اقتصادي

تخصیص یک دستگاه بیل مکانیکی زنجیری به مرکز بخش کجور


یک دستگاه بیل مکانیکی زنجیری از سوی سازمان همیاری ها و شهرداری ها به شهرداری پول مرکز بخش کجور تحویل شد.

- محمد خزایی شهردار پول در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نشست همنشینی با شهروندان و شورا از تحقق بودجه پیش بینی شده سال جاری خبر داد و گفت: بودجه سال جاری 98 میلیارد ریال بود که در اول دی ماه این بودجه کامل محقق شده است.

وی به پیش بینی متمم و افزایش بودجه تا 15 میلیارد تومان اشاره و اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم در سال آینده بودجه 20 میلیارد تومان را برای شهرداری محقق کنیم.

وی همچنین با اشاره به خرید و تخصیص یک دستگاه بیل مکانیکی زنجیری از سوی سازمان همیاری شهرداری ها و دهیاری های به شهرداری افزود: با مساعد استاندار و معاونت عمرانی این دستگاه بیل مکانیکی امروز به شهرداری تحویل شده است.

خزایی بودجه هزینه شده برای خرید یک دستگاه بیل مکانیکی زنجیری به نرخ دولتی را 38 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این دستگاه در بازار شش میلیارد تومان قیمت دارد و تخصیص آن کمک شایانی برای اجرای پروژه های عمرانی در شهر پول و بخش کجور می کند.

شهردار پول با بیان اینکه منطقه کوهستانی است و در زمستان و پاییز شرایط خاصی دارد، افزود: تاکنون برای تأمین بیل مکانیکی هزینه های زیادی برای اجاره صرف می کردیم و تخصیص آن در اجرای پروژه ها مؤثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص یک دستگاه بیل مکانیکی زنجیری به مرکز بخش کجور

تخصیص یک دستگاه بیل مکانیکی زنجیری به مرکز بخش کجور