مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 20:322023-01-04اقتصادي

ارائه 630 خدمت توسط شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک


مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: خدمات قابل ارائه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با ثبت رقم جدید به 630 خدمت رسیده است.

- مجید کیان پور چهاردهم دی ماه در نشست شورای مدیران که با حضور اعضای هیات مدیره و مدیران ستادی و استانی شرکت به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: خدمات قابل ارائه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با ثبت رقم جدید به 630 خدمت رسیده است.

وی ادامه داد: هم اکنون سبد متنوعی از خدمات قابل عرضه در اختیار پیمانکاران و کارفرمایان پروژه های ملی و استانی در سراسر کشور قرار دارد که لازم است این اقدامات و فعالیت شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با زبان رسانه اطلاع رسانی شود.

کیان پور گفت: همه مدیران استانی برای ورود به بازارهای جدید، وصول مطالب و افزایش درآمد شرکت باید تلاش مضاعفی را انجام دهند چون از این مسیر می توان وضعیت معیشت همکاران را نیز بهبود داد.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک افزود: حضور در بازارهای جدید با هدف ارتقاء کیفی و افزایش ایمنی و رضایت مندی مشتریان از خدمات منحصربفردی است که ارائه می شود و نباید دقت، رعایت استانداردهای داخلی و بین المللی فدای سرعت شود.

وی تصریح کرد: برای نشان دادن جایگاه واقعی شرکت باید از ابزار رسانه استفاده کرد و نسبت به تولید محتواهای فاخر به زبان ساد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 630 خدمت توسط شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

ارائه 630 خدمت توسط شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک