مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 20:252023-01-04سياسي

آزادی 122 زندانی محکوم جرایم غیرعمد در خوزستان


در راستای اجرای سیاست های قوه قضاییه و به ویژه سیاست کاهش جمعیت کیفری و حبس زدایی، همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز،در همایش بزرگداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی که با حضور رییس کل دادگستری خوزستان،اعضای شورای قضایی و شورای معاونین و جمعی از سران شیوخ و بزرگان عشایر استان و خانواده های زندانیان برگزار شد، که در این همایش122 نفر از محکومان جرایم غیرعمد از ندامتگاه های استان آزاد شدند.

علی دهقانی در این مراسم، ضمن بزرگداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی، اظهار کرد: مهم ترین ویژگی مکتب شهید سلیمانی، اخلاص و صداقت وی و خیرخواهی او برای اسلام و مسلمین بود.

وی ادامه داد: خداباوری، یقین به آخرت، اخلاص در گفتار و عمل، روحیه جهادی، انقلابی گری و التزام عملی به دین و پرورش در مکتب ولایت، از مولفه هایی است که می تواند یک فرد را به الگو تبدیل کند و اینها همه در وجود پربرکت حاج قاسم سلیمانی متبلور شده بود.

دهقانی گفت: با استفاده از ظرفیت این مکتب و هدف گذاری، می توان اقدامات ارزشمندی در زندان های کشور و استان صورت داد.

وی ادامه داد: در راستای اجرای سیاست های قوه قضاییه و به ویژه سیاست کاهش جمعیت کیفری و حبس زدایی، همزمان با شهادت سردار سلیمانی، ستادی به همین عنوان تشکیل و پویش مناسبی در اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 122 زندانی محکوم جرایم غیرعمد در خوزستان

آزادی 122 زندانی محکوم جرایم غیرعمد در خوزستان