مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 17:502023-01-04پزشكي

جذب و به کارگیری متخصص پوست، مو و زیبایی برای نخستین بار در اسدآباد


معاون درمان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد از جذب و به کارگیری متخصص پوست، مو و زیبایی برای نخستین بار در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون درمان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد از جذب و به کارگیری متخصص پوست، مو و زیبایی برای نخستین بار در این شهرستان خبر داد.

حامد صفاری گفت: با توجه به شیوع بیماری های پوست و مو در شهرستان و حتی شهرستان های همجوار و لزوم حضور متخصص پوست در شهرستان با پیگیری مجموعه معاونت درمان و حمایت ریاست دانشکده و مسئولان برای نخستین بار توانستیم این تخصص را در دانشکده جذب و به کارگیری کنیم.

وی افزود: با توجه به انجام اقدامات تخصصی پوست و مو در بعضی از مراکز درمانی شهرستان با حضور متخصص پوست و مو کمک شایانی به منظور بهبود کیفیت و همچنین نظارت دقیق بر این مراکز صورت خواهد گرفت و این متخصص به زودی در کلینیک ویژه امید مشغول به ارائه خدمات خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد، خانم دکتر عیسی زاده متخصص پوست، مو و زیبایی، لیزر و جراحی پوست دارای بورد تخصصی و عضو انجمن پوست ایران است و اقدامات زیبایی و پوست شامل جوان سازی پوست، تزریق بوتاکس و ژل، تزریق چربی، درمان انواع ریزش مو با روش های ترکیبی شامل مزوتراپی و prp و تشخیص و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب و به کارگیری متخصص پوست، مو و زیبایی برای نخستین بار در اسدآباد

جذب و به کارگیری متخصص پوست، مو و زیبایی برای نخستین بار در اسدآباد