مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 15:502023-01-04بين الملل

نجباء: انتقام خون شهیدان سلیمانی و المهندس گرفته خواهد شد


سخنگوی جنبش نجباء عراق در گفت وگویی تأکید کرد که خوان خواهی از شهدای مقاومت تا خروج آخرین سرباز آمریکایی از عراق ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نصر الشمری سخنگوی رسمی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در گفتگویی تلویزیونی گفت تا زمانی که دولت و مجلس عراق پیگیراخراج نظامیان آمریکایی نباشند، گزینه ای جز توسل به همه شیوه های مقاومت، شامل عملیات مسلحانه، باقی نمی ماند.

او در ابتدا به شایعه توافق پشت پرده میان گروه های مقاومت عراق و احزاب سیاسی برای چشم پوشی از انتقام خون شهیدان سلیمانی و المهندس، واکنش نشان داد و تصریح کرد: هیچ فرد و جریانی اجازه ندارد از جانب ما حرفی بزند.

از طرف نُجَباء اطمینان خاطر می دهم که خون خواهی را تا خروج آخرین سرباز تروریست آمریکایی از اراضی عراق متوقف نخواهیم کرد؛ از هرکسی هم که عملیات ضداشغالگری انجام دهد حمایت می کنیم و حتی مفتخریم که گاهی عملیات دیگران را نیز به ما نسبت می دهند .

مهندس نصر الشَمَّری سکوت و انفعال طیفی از سیاسیون عراقی در قبال ترور مهمان ویژه این کشور که با دعوت رسمی وارد فرودگاه بغداد شده بود را شرم آور توصیف کرد و افزود: این اوج خفت و ترس را نشان می دهد؛ نه، بهتر است بگوییم اوج طمع به ته مانده سفره آمریکا! وی به طور خاص از رییس پارلمان عراق یاد کرد و خطا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجباء: انتقام خون شهیدان سلیمانی و المهندس گرفته خواهد شد

نجباء: انتقام خون شهیدان سلیمانی و المهندس گرفته خواهد شد