مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 14:452023-01-04سياسي

سردارسلیمانی به دور از هر گونه دیدیگاه قومیتی در خدمت انسانیت بود


نماینده مسیحیان و آشوریان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز بر این واقف هستیم که حاج قاسم سلیمانی به دور از هر گونه دیدگاه قومیتی و دینی در خدمت انسانیت بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شارلی انویه تکیه ظهر چهارشنبه در سومین همایش اقوام و ادیان در مکتب سردار سلیمانی که در سالن آمفی تئاتر اداره کل برق ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: این حکمت عقلانی حاج قاسم سلیمانی است که ما را منسجم تر و متحدتر از قبل در کنار هم نشانده است و در سنگرهای خیابانی انقلاب و جنگ تحمیلی و در زمان جنگ با داعش خونخوار که دست پرورده غرب و رژیم صهیونیستی بود، مسیحیان، مسلمانان، سنی و شیعه و … در کنار همدیگر بودند.

نماینده مسیحیان و آشوریان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسیحیان و ارامنه در حمله داعش به سوریه، نیروهای خود را در اختیار جبهه مقاومت گذاشتند و مکتب عقلانی حاج قاسم به غیر از اخلاص و نیت خیر و حمایت از مظلومین مسیحی و سوری و عراقی نبود و امروز بر این واقف هستیم که حاج قاسم سلیمانی به دور از هر گونه دیدگاه قومیتی و دینی در خدمت انسانیت بود.

وی افزود: سردار سلیمانی همه آموزه های مسیح (ع) را به همه کشورهایی که ادعای تبعیت از حضرت مسیح می کردند نشان داد و همچنین به کشورهایی که مدعی پیروی از اسلام بودند نشان داد که در میدان باید تصمیم گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردارسلیمانی به دور از هر گونه دیدیگاه قومیتی در خدمت انسانیت بود

سردارسلیمانی به دور از هر گونه دیدیگاه قومیتی در خدمت انسانیت بود