مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 14:252023-01-04اقتصادي

تفویض اختیار تعیین تکلیف پسماند روی به شورای معادن زنجان


معاون معادن و فرآوری مواد وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: شورای عالی معادن کشور، تفویض اختیار تعیین تکلیف پسماند روی را به شورای معادن استان زنجان واگذار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، رضا محتشمی پور در جلسه تعیین تکلیف پسماندهای صنعت روی شهرک تخصصی روی زنجان اظهار کرد : بر اساس تفویض اختیار صورت گرفته، همه تصمیم گیری ها در امور واگذاری، برداشت و استخراج پسماند به شورای معادن استان واگذار شده است.

 معاون معادن و فرآوری مواد وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: پیش بینی شده این فرایند 15 تا 30 سال به طول انجامد که در سال های اول کمترین ارزش اقتصادی را خواهد داشت.

وی افزود: باید در اسرع وقت فعال سازی این پروژه با فازبندی پیش بینی شده  آغاز شود.

همچنین مجید گلشنی مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان در این جلسه با اشاره به وضعیت دپوی پسماند شهرک روی تصریح کرد: این دپو حاصل انباشت پسماند کارخانه های روی در سال های گذشته بوده که به صورت مخلوطی از پسماند به شکل لجن و خاک های باطله در محدوده ای به وسعت حدود 32 هکتار قرار دارد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: عملیات نمونه گیری سطحی در زمستان سال 99  و بهار 1400 به وسیله دوربین نقشه برداری برداشت و ثبت شد که در مجموع تعداد 312 نمونه تهیه و به آزمایشگاه ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفویض اختیار تعیین تکلیف پسماند روی به شورای معادن زنجان

تفویض اختیار تعیین تکلیف پسماند روی به شورای معادن زنجان