مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 13:502023-01-04سياسي

711 دانش آموز کرمانشاهی در مدارس صدرا مشغول تحصیل هستند


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: 711 دانش آموز کرمانشاهی در مدارس صدرا طی سال تحصیلی جاری مشغول تحصیل هستند.

- حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی سال تحصیلی جاری 711 دانش آموز در 9 مدرسه صدرای استان کرمانشاه در حال تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه دارای 9 مدرسه صدرا است، افزود: هم اکنون شهرستان های سنقروکلیایی سه مدرسه، کرمانشاه و اسلام آبادغرب 2 مدرسه و هرسین و کنگاور هر کدام دارای یک مدرسه صدرا هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: مدارس صدرا از نظر علمی و تربیتی دارای رتبه شاخص و تراز انقلاب اسلامی هستند و آشنا شدن دانش آموزان با مفاهیم اخلاقی، مذهبی و فرهنگی اسلامی ایرانی در کنار کسب علم و دانش از ویژگی ها و شاخص های مهم این مدارس است.

احمدی بیان کرد: مدارس صدرا در شهرستان های کرمانشاه و اسلام آبادغرب در مقطع دوم متوسطه پسرانه و دخترانه، در شهرستان سنقروکلیایی علاوه بر مقطع دوم متوسطه پسرانه و دخترانه دارای یک مدرسه پسرانه در مقطع اول متوسطه و در شهرستان های هرسین و کنگاور در مقطع پسرانه دوم متوسطه فعالیت دارند.

وی خاطرنشان کرد: طرح های مهم فرهنگی و مناسبتی مانند دختران و پسران حاج قاسم، انواع پویش های عمومی و سراسری در فضای حقیقی و مجازی و… از این مدارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

711 دانش آموز کرمانشاهی در مدارس صدرا مشغول تحصیل هستند

711 دانش آموز کرمانشاهی در مدارس صدرا مشغول تحصیل هستند