مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 13:452023-01-04سياسي

مکتب شهید سلیمانی، جریان ساز تفکر مقاومت اسلامی در جهان است


شهید سلیمانی با تفکرهای تاکتیکی و راهبری خود، موجب تقویت بیش از پیش اتحاد نیروهای مسلح شد.

- فرمانده نیروی زمینی ارتش، گفت: شهید سلیمانی با تفکرهای تاکتیکی و راهبری خود، موجب تقویت بیش از پیش اتحاد نیروهای مسلح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش ضمن عرض تسلیت به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی، مظهر تلاش و خستگی ناپذیری بود، گفت: باید رفتار و منش شهید قاسم سلیمانی را در طول زندگی، الگوی خود قرار دهیم.

اگر می خواهیم در مسیر ایشان قدم برداریم، باید به گونه ای رفتار شود تا شهید سلیمانی درست و صحیح معرفی شده تا آحاد جامعه از ایشان الگوبرداری کنند.

وی با بیان اینکه ولایتمداری و بصیرت شاخصه اصلی شهید سلیمانی بود، افزود: استکبارستیزی علاوه بر بصیرت نیاز به اعتقاد قلبی و ولایتمداری دارد و حاج قاسم سلیمانی به گونه ای عمل می کرد که همه اعتقاد داشتند که در مقابل استکبار لحظه ای کوتاه نمی آید.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه شهید سلیمانی با تفکرهای تاکتیکی و راهبری خود، موجب تقویت بیش از پیش اتحاد نیروهای مسلح شد، اظهار کرد: حفظ ارزش های اسلامی انقلابی تنها با اتحاد و همدلی مردم و نیروهای مسلح میسر است و این امر موجب شده دش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب شهید سلیمانی، جریان ساز تفکر مقاومت اسلامی در جهان است

مکتب شهید سلیمانی، جریان ساز تفکر مقاومت اسلامی در جهان است