مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 13:352023-01-04سياسي

برگزاری سومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه تبریز+عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، صفر نصراله زاده، رییس دانشگاه تبریز در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با اشاره به فتنه سال 1388 اظهار کرد: - برگزاری سومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه تبریز+عکس سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در دانشگاه تبریز و با حضور جمعی از مسئولان این دانشگاه و مسئولان و مدیران استانی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، صفر نصراله زاده، رییس دانشگاه تبریز در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با اشاره به فتنه سال 1388 اظهار کرد: فتنه سال 1388 توطئه ی دشمنان انقلاب بود که دو هدف بزرگ را تعقیب می کرد.

هدف نخست بی اعتماد کردن مردم نسبت به نظام با مطرح کردن ادعای تقلب در انتخابات و هدف بعدی به اشتباه انداختن مردم در تشخیص و جداکردن حق و باطل بود.

نصراله زاده ادامه داد: ادعای تقلب در انتخابات در حالی مطرح شد که به دلیل وجود سازوکار های دقیق انتخاباتی، به هیچ وجه امکان تقلب در انتخابات وجود ندارد و شورای نگهبان نیز با دعوت نمایندگان کاندیدا ها در بازشماری آرا، نظارتِ بر نظارت را عملی کرد که کاری ماندگار بود.

رییس دانشگاه تبریز با اشاره به قیام مردم تبریز در روز 8 دی سال 1388 علیه فتنه گران، خاطرنشان کرد: مردم غیور و ولایتمدار تبریز در روز 8 دی بار دیگر ثابت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه تبریز+عکس

برگزاری سومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه تبریز+عکس