مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 13:352023-01-04اجتماعي

بارش برف و باران اصفهان را فرا می گیرد


کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش برف و باران امشب در مناطق جنوب و غرب استان آغاز و فردا پنجشنبه در سراسر اصفهان فراگیر می شود.

- مینا معتمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سامانه سرد بارشی امروز از سمت مناطق جنوب و غرب وارد استان می شود، اظهار داشت: امشب این مناطق از جمله سمیرم، فریدونشهر و بویین و میاندشت و … بت دریج شاهد بارش پراکنده برف خواهند بود.

وی با بیان اینکه آلودگی هوا در کلانشهر اصفهان به سبب سردی و سکون نسبی جو در مناطق مرکزی و صنعتی امشب و فردا صبح ادامه دارد، افزود: فردا پنجشنبه از اوایل وقت با فراگیر شدن سامانه بارشی در سطح استان، در شهر اصفهان نیز بارندگی و بهبود کیفیت هوا را انتظار داریم.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: وضعیت جوی سراسر مناطق استان فردا صبح نیمه ابری است و به تدریج بارندگی ها فراگیر می شود که در مناطق شرق و شمال شرق استان بارش ها به صورت باران است و احتمال وقوع روانآب محدود در مناطق شرق استان وجود دارد.

معتمدی اضافه کرد: بارش در مناطق سردسیر و ارتفاعات به ویژه جنوب و غرب استان بصورت برف است و در اکثر مناطق بارش باران را انتظار داریم.

وی با بیان اینکه دمای 24 ساعت آینده استان بین 2 تا پنج درجه سانتیگراد افزایش دارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف و باران اصفهان را فرا می گیرد

بارش برف و باران اصفهان را فرا می گیرد