مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 13:202023-01-04اجتماعي

آغاز محدودیت های ترافیکی پایان هفته جاده های شمال


رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران ، از آغاز محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های مازندران خبر داد.

- محسن هاشمی رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران امروز درباره اعمال محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمال، اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در محورهای شمال به صورت عادی در برخی مقاطع پرحجم است.

  وی با اشاره به آغاز محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های مازندران، افزود: تردد موتور سیکلت تا ساعت 6 صبح روز شنبه 17 دی ماه امسال از محورهای کرج - چالوس ، هراز ، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است که البته  تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

    رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان اشاره کرد و گفت:  تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24  روزهای چهارشنبه و پنج شنبه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 روزهای اعلام شده از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز محدودیت های ترافیکی پایان هفته جاده های شمال

آغاز محدودیت های ترافیکی پایان هفته جاده های شمال