مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 13:202023-01-04سياسي

دشمن با برنامه ریزی روی نسل جدید ما وارد عمل شد


سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری پیروی از مکتب حاج قاسم سلیمانی را سبب موفقیت و سربلندی دانست و گفت: جهاد تبیین یکی از رسالتهایی است که در سالهای اخیر توسط مقام معظم رهبری مطرح شده و همه ما در هرجایگاهی که باشیم باید آن را مورد توجه قرار دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نعمت الله ترکی در گردهمایی بصیرت افزایی صندوق بازنشستگی کشوری که به مناسبت سالروز شهادت سردار شهید، حاج قاسم سلیمانی، روز سه شنبه با حضور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و جمعی از معاونین، مدیران و کارکنان صندوق و شرکت های تابعه برگزار شد، تصریح کرد: شهید سلیمانی به واقع یک انسان کامل بود و عزیز شدن او در بین مردم امری عادی نبود بلکه عنایت پروردگار به آن شهید، سبب عزت و بزرگی او شد.

وی ادامه داد: اگر تکامل و رشد جسمی در انسان، با رشد عقلی، عشق و محبت، عدالت، خدمت به مردم و از همه مهم تر عبادت حضرت حق همراه شود، انسان به مرتبه انسان کامل می رسد.

شهید رشید اسلام یعنی شهید سلیمانی هم همین خصلت ها را داشت و در وجود خود آن ها را پرورده بود.

ترکی با تاکید بر اینکه سناریوهای دشمن هیچ گاه تغییر نمی کند بلکه ظاهر آن، بنابه شرایط مختلف، تغییر می کند، گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی سناریوهای مختلفی نوشته و اجرا شد تا ایران عزیز همانند بسیاری از کشورهای منطقه تحت س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با برنامه ریزی روی نسل جدید ما وارد عمل شد

دشمن با برنامه ریزی روی نسل جدید ما وارد عمل شد