مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 12:052023-01-04سياسي

جشنواره پژواک فرصتی برای کشف استعداد های برنامه سازی در حوزه مستند رادیویی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «مریم امینی» ارزیاب پخش استان ایلام با اشاره به حضورش در نخستین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک گفت: - برگزیده برتر نخستین جشنواره پژواک گفت: جشنواره پژواک بهترین آوردگاه و فرصت برای کشف استعداد های برنامه سازی در حوزه مستند رادیویی است.

خیلی از استعداد ها هستند که بالقوه هستند، ولی هنوز به فعلیت نرسیدند به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مریم امینی ارزیاب پخش استان ایلام با اشاره به حضورش در نخستین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک گفت: من سال گذشته به جشنواره ارسال کردم که هر دو به مرحله نهایی راه پیدا کرد، اما یکی از آن ها در مرحله انتخاب آثار به عنوان بهترین اثر از نگاه داوران شناخته شد.

وی افزود: مستند میهمان ناخوانده با موضوع محیط زیست و اثر دیگر به نام پیله تا پرواز مستندی بود راجب به داستان زندگی یک خانم که مشکلاتی را متحمل شده بود و به کارآفرینی رسیده بود و آن هم در بخش انتخاب آثار از نگاه مردم شرکت داده شد.

اما اثری که جایزه ویژه از نگاه هیات داوران را گرفت راجب به گونه کمیاب خرس قهوه ای در استان ایلام بود که متاسفانه به دلایل مختلفی زندگیش تهدید می شود.

امینی درباره نامگذاری مستندش گفت: اسم میهمان ناخوانده برای مستند به این دلیل انتخاب شد، چون در حاشیه کوهی که دره خرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره پژواک فرصتی برای کشف استعداد های برنامه سازی در حوزه مستند رادیویی است

جشنواره پژواک فرصتی برای کشف استعداد های برنامه سازی در حوزه مستند رادیویی است