مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 12:052023-01-04ورزشي

وجود 4000 سمن حوزه جوانان در کشور/ باید سن مشارکت اجتماعی را پایین بیاوریم


مدیرکل دفتر مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان از وجود چهار هزار سمن حوزه جوانان در کشور خبر داد و گفت: در برنامه هفتم توسعه به دنبال توسعه کمی و کیفی این سمن ها هستیم.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل دفتر مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان از وجود چهار هزار سمن حوزه جوانان در کشور خبر داد و گفت: در برنامه هفتم توسعه به دنبال توسعه کمی و کیفی این سمن ها هستیم.

مرتضی کامل نواب، امروز(14 دی) در اولین رویداد هم افزایی مشارکت نهادمند اجتماعی(همنا) در استان کرمانشاه، از برنامه ریزی برای توسعه کمی و کیفی تشکل ها و سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر حدود چهار هزار سازمان مردم نهاد حوزه جوانان در سراسر کشور وجود دارد که پیش بینی آماری برنامه ششم توسعه در این زمینه محقق شده است.

هرچند فضا و ظرفیتی که برای مشارکت اجتماعی جوانان در سراسر کشور وجود دارد، بالاست و از طرفی نیاز کشور به حضور جوانان که مورد تاکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم هم قراردارد، بیش از این آمارها است.

مدیرکل دفتر مشارکت های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: براین اساس پیشنهاد داده ایم که در برنامه هفتم توسعه افزایش تعداد سازمان های مردم نهاد صورت گیرد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 4000 سمن حوزه جوانان در کشور/ باید سن مشارکت اجتماعی را پایین بیاوریم

وجود 4000 سمن حوزه جوانان در کشور/ باید سن مشارکت اجتماعی را پایین بیاوریم