مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 11:502023-01-04سياسي

بررسی علمی نذر و هزینه برای اهل بیت(ع) یا مصارف دیگر در قم


نشست علمی « نذر و هزینه برای اهل بیت علیهم السلام یا دیگر اولویت های دینی و اجتماعی» به همت بنیاد بین المللی امامت و با ارائه حجج اسلام بستان عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و ابوالقاسمی از اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شد.

- بررسی علمی نذر و هزینه برای اهل بیت(ع) یا مصارف دیگر در قم ایسنا/قم نشست علمی نذر و هزینه برای اهل بیت علیهم السلام یا دیگر اولویت های دینی و اجتماعی به همت بنیاد بین المللی امامت و با ارائه حجج اسلام بستان عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و ابوالقاسمی از اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسمی، در نشست علمی نذر و هزینه برای اهل بیت علیهم السلام یا دیگر اولویت های دینی و اجتماعی ،که شب گذشته در قم برگزار شد ضمن اشاره به ارائه بحث درون مذهبی در قالب کلامی، فقهی و تاریخی، به روایتی در رابطه با اثبات جواز یا حسن صرف نذر در مورد شعائر اشاره کرد و ابراز داشت: حرم ائمه علیهم السلام مانند کعبه جزء شعار الله و علامت دین است و باید برای حفظ و اعتلای آن تلاش شود.

وی با بیان این که به اجماع اهل سنت قبر پیامبر صلی الله علیه وآله از لوح و کرسی و عرش و قلم و کعبه، افضل است، اظهار داشت: از باب حفظ شعائر و تعظیم و تکریم آنها، یا از باب اولویت و افضلیت نسبت به کعبه آمده است، می توان تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی علمی نذر و هزینه برای اهل بیت(ع) یا مصارف دیگر در قم

بررسی علمی نذر و هزینه برای اهل بیت(ع) یا مصارف دیگر در قم