مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 11:402023-01-04بين الملل

دادگاه هندی با درخواست تجدیدنظر گوگل مخالفت کرد


دادگاه هندی درخواست گوگل برای لغو حکم ضد انحصارطلبی که علیه این شرکت آمریکایی در ارتباط با پلتفرم اندروید صادر شده است را نپذیرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمیسیون رقابت هند در اکتبر اعلام کرد گوگل از موقعیت برتر خود در بازار مانند جست و جوی آنلاین و فروشگاه برنامه برای اندروید، سوءاستفاده کرده تا موقعیت اپلیکیشنهایش مانند کروم و یوتیوب را در مرورگرهای وب موبایل و میزبانی ویدئوی آنلاین حفظ کند.

این کمیسیون گفته بود بازارها باید اجازه پیدا کنند بر اساس شایستگی رقابت کنند و این مسئولیت بر عهده بازیگران بزرگ بازار (در پرونده فعلی، گوگل است) که رفتارشان مانع رقابت بر اساس شایستگی نشود و گوگل را به دلیل شیوه های ضد انحصارطلبی و به منظور وادار کردن این شرکت آمریکایی برای تغییر رویکردش در قبال پلتفرم اندروید، 13.

38 میلیارد روپیه (161.

95 میلیون دلار)، جریمه کرده بود.

در جلسه دادگاه تجدیدنظر، آبشیک مانو سینگوی، وکیل گوگل تلاش کرد اجرای حکم صادره را متوقف کرده یا تاریخ اجرای آن را به بعد از 19 ژانویه به تعویق بیاندازد.

وی مدعی شده بود تصمیم کمیسیون رقابت هند، گوگل را ناچار خواهد کرد مدل کسب و کار خود را تغییر دهد و به ضرر مصرف کنندگان تمام خواهد شد اما دادگاه با این درخواست موافقت نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه هندی با درخواست تجدیدنظر گوگل مخالفت کرد

دادگاه هندی با درخواست تجدیدنظر گوگل مخالفت کرد