مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 10:002023-01-04سياسي

روایتی از مواجهه سردار سلیمانی با عکاسان قمی


حاج قاسم سلیمانی در همایشی که با حضور حوزویان در قم برگزار شده بود، برای آنکه توجه عکاسان را از خود منحرف کند دست روی صورتش گذاشت تا از او عکس نگیرند.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها - مهدی بخشی سورکی: یکی از ویژگی های بارز سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اخلاص و همچنین فروتنی ایشان بود که همین امر موجب شد تا دل بسیاری از افراد از هر قشری، نه تنها در داخل کشور؛ بلکه فراتر از مرزها را به تسخیر خود در آورد و سردار دل ها لقب گیرد که در این روایت مصداقی از آن بیان می شود.

آخرین حضور رسمی سردار حاج قاسم سلیمانی در قم به آخرین روزهای اسفند سال 1397 باز می گردد، او قرار بود برای سخنرانی در همایش رسالت های حوزه و گام دوم انقلاب اسلامی به مدرسه عالی دارالشفا بیاید.

همیشه دوست داشتم فرصتی پیش آید تا بتوانم از سردار سلیمانی عکس بگیرم و تا آن زمان این امکان فراهم نشده بود، چرا که اغلب؛ حضور ایشان حتی برای سخنرانی در مراسم و یا همایشی در سکوت خبری اتفاق می افتاد و از قبل به صورت رسمی اعلام نمی شد.

خبر رسید که قرار است سردار به قم بیاید؛ از چند روز قبل برنامه ریزی کردم تا هر طور شده این بار بتوانم از او عکسی ثبت کنم.

عصر روز نهم اسفند 1397 خودم را به دارالشفا رساندم، زمان همایش بعد از نماز مغرب و عشا بود، خبری از ممانعت حضور عکاسان نبود، بعد از انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از مواجهه سردار سلیمانی با عکاسان قمی

روایتی از مواجهه سردار سلیمانی با عکاسان قمی