مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 09:572023-01-04اقتصادي

زمان فروش خودروهای لاکچری باقیمانده گمرک بوشهر


مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر با اشاره به مزایده شماره 264 که در 12 دی ماه آغاز می شود، گفت: 29 خودروی سواری باقیمانده که همگی BMW و دو مورد سانتافه هستند طی این مزایده به فروش خواهند رسید.

- رحیم بهادری مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر با اشاره به موضوع خودروهای رسوبی در گمرک با بیان اینکه این خودروهای سواری، مشکل حقوقی ثبت سفارش داشتند و تاکنون هیچ اعلام برائتی در این مورد صورت نگرفته است اظهار داشت: در صورتی که حکم برائتی صادر شود حاصل فروش به صاحبان برگشت داده خواهد شد.

به گفته بهادری، با توجه به اینکه بیشترین تعداد خودرو و ماشین آلات راهسازی در کشور در گمرک بوشهر وجود دارد، استان بوشهر از مراکز هدف سازمان در سطح کشور است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر در سال جاری در سطح مراکز کل کشور، در همه مراحل فروش رتبه اول یا دوم بوده است، تصریح کرد: از مجموع 870 خودروی لوکس سواری رسوبی موجود در انبار گمرک استان بوشهر، طی سه مرحله فروش فوق العاده، تنها 29 خودروی سواری باقی مانده است.

بهادری ادامه داد: دو مرحله فروش فوق العاده مختص خودرو در مهرماه سال جاری انجام شد که در مزایده اول 791 دستگاه خودروی سواری با قیمت 18 هزار میلیارد ریال و در مزایده دوم 16 دستگاه با قیمت 795 میلیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان فروش خودروهای لاکچری باقیمانده گمرک بوشهر

زمان فروش خودروهای لاکچری باقیمانده گمرک بوشهر