مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 09:302023-01-04اجتماعي

450 کیلومتر از جاده های آذربایجان غربی ایمن سازی شدند


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از لکه گیری و روکش آسفالت 450 کیلومتر از محورهای ارتباطی استان با هدف ایمن سازی ترددهای جاده ای خبر داد.

- پیمان آرامون در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به خط کشی بالای 2500 کیلومتر از جاده های آذربایجان غربی در ماه های اخیر اظهار کرد: به دنبال مصوبه شورای ترافیک استان محور ارومیه - اشنویه نیز با نصب علائم ایمنی و شانه سازی مسیر ایمن سازی شد.

وی اهتمام این اداره کل برای جایگزینی نیوجرسی مفصلی بتنی با گاردریل های موجود در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی خبر داد و افزود: قرارداد برای نصب 30 کیلومتر نیوجرسی مفصلی بتنی در محورهای شمال استان و محورهای منتهی به پایانه مرزی تمرچین منعقد و در 9 ماه گذشته از سال جاری 11 کیلومتر از آن برای ایمن سازی مناطق فوق اجرا شده است.

آرامون افزود: استان آذربایجان غربی رتبه اول نصب دوربین های نظارتی و تردد شمار را در کشور به خود اختصاص داده و دوربین های نظارتی اکثر محورهای مواصلاتی استان را تحت پوشش قرار داده است.

وی تاکید کرد: محدوده شهر گلمان خانه باید برای انجام ایمن سازی این منطقه مشخص شود اما با این حال اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی نسبت به ایمن سازی محور شهر گلمان خانه با انجام عملیات خط کشی و نصب تابلو و علائم اقدام کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

450 کیلومتر از جاده های آذربایجان غربی ایمن سازی شدند

450 کیلومتر از جاده های آذربایجان غربی ایمن سازی شدند