مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 09:252023-01-04سياسي

طرح مربوط به پرداخت مالیات به شهرداری ها با اولویت بررسی می شود


نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی با اولویت طرح بند ب ماده 39 قانون بر مالیات بر ارزش افزوده موافقت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نمایندگان در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 14 دی ماه) مجلس شورای اسلامی با اولویت بررسی بند (ب) ماده 39 قانون مالیات بر ارزش افزوده، با 157 رأی موافق، 30 رأی مخالف و 4 رأی ممتنع از مجموع 198 نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

سید کاظم دلخوش به عنوان نماینده متقاضیان گفت: اگر این موضوع تصویب شود، 75 درصد شهرداری های کشور می توانند مالیات بر ارزش افزوده قانونی را دریافت کنند.

وی متذکر شد: سال گذشته قانون مالیات بر ارزش افزوده در مجلس تصویب شد، اما اشتباهی در بند (ب) ماده 39 قانون ارزش افزوده رخ داد و بر اساس آن امسال میزان دریافت مالیات بر ارزش افزوده برای شهرداری های توسعه نیفتاده شهرهای کوچک به یک هشتم تا یک دهم رسید و آن ها نمی توانند کارهای عمرانی خود را انجام دهند.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در قانون نویسی مجلس، شهرداری های کوچک حق خود را از دست دادند و اگر این موضوع تصویب نشود، شهرداری ها نمی توانند به امور عمرانی و مباحث دیگر بپردازند، بنابراین در حال حاضر می طلبد با موافقت با اولویت بررسی موضوع به شهرداری های کوچک کمک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مربوط به پرداخت مالیات به شهرداری ها با اولویت بررسی می شود

طرح مربوط به پرداخت مالیات به شهرداری ها با اولویت بررسی می شود