مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 09:002023-01-04اقتصادي

برگزاری کارگاه های آموزشی مشاغل خانگی در شهرستان های گلستان


مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی جهاددانشگاهی گلستان از برگزاری کارگاه های آموزشی مشاغل خانگی در شهرستان های گلستان خبر داد.

- مدیر اجرایی طرح مشاغل خانگی جهاددانشگاهی گلستان خبر داد؛ برگزاری کارگاه های آموزشی مشاغل خانگی در شهرستان های گلستان ایسنا/گلستان مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی جهاددانشگاهی گلستان از برگزاری کارگاه های آموزشی مشاغل خانگی در شهرستان های گلستان خبر داد.

مهدی خطیرنامنی در گفتگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به برگزاری کارگاه های طرح مشاغل خانگی در شهرستان های مختلف استان گلستان اظهار کرد: برای تبدیل مشاغل خانگی به مشاغل پایدار به شبکه سازی، برندسازی و بازاریابی نیاز است لذا در همین راستا اقدام به برگزاری کارگاه های آموزشی مختلف در شهرستان های استان کرده ایم.

وی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و با توجه به اینکه بیشتر متقاضیان طرح در شهرستان گالیکش را رسته خیاطی، گیاهان دارویی، سوزن دوزی و قالیبافی تشکیل می دهند طی استعدادسنجی به عمل آمده به این نتیجه رسیدیم که اکثر فعالان این حوزه علی رغم آنکه تولیدکننده هستند اما در برندسازی و بازاریابی مشکل عدیده دارند و نمی توانند محصولات خود را به فروش برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه های آموزشی مشاغل خانگی در شهرستان های گلستان

برگزاری کارگاه های آموزشی مشاغل خانگی در شهرستان های گلستان