مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 22:452023-01-03سياسي

مکتب شهید سلیمانی، جریان ساز تفکر مقاومت اسلامی در جهان است


فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر این که ولایتمداری و بصیرت شاخصه اصلی شهید سلیمانی بود، گفت: مکتب شهید سلیمانی، جریان ساز تفکر مقاومت اسلامی در جهان است.

- فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر این که ولایتمداری و بصیرت شاخصه اصلی شهید سلیمانی بود، گفت: مکتب شهید سلیمانی، جریان ساز تفکر مقاومت اسلامی در جهان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری ضمن عرض تسلیت به مناسبت سومین سالگرد شهادت شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، با تاکید بر این که شهید سلیمانی، مظهر تلاش و خستگی ناپذیری بود، گفت: باید رفتار و منش شهید قاسم سلیمانی را در طول زندگی، الگوی خود قرار دهیم.

اگر می خواهیم در مسیر ایشان قدم برداریم، باید به گونه ای رفتار کنیم که شهید سلیمانی درست و صحیح معرفی شود تا آحاد جامعه از ایشان الگوبرداری کنند.

وی با بیان این که ولایتمداری و بصیرت شاخصه اصلی شهید سلیمانی بود، افزود: استکبارستیزی علاوه بر بصیرت، نیاز به اعتقاد قلبی و ولایتمداری دارد و حاج قاسم سلیمانی به گونه ای عمل می کرد که همه اعتقاد داشتند که در مقابل استکبار لحظه ای کوتاه نمی آید.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، با اشاره به این که شهید سلیمانی با تفکرهای تاکتیکی و راهبردی خود، موجب تقویت بیش از پیش اتحاد نیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب شهید سلیمانی، جریان ساز تفکر مقاومت اسلامی در جهان است

مکتب شهید سلیمانی، جریان ساز تفکر مقاومت اسلامی در جهان است