مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 22:402023-01-03سياسي

شهید سلیمانی قهرمان ملی و الگوی مقامت جهان اسلام است


فرماندار دماوند با اشاره به اینکه اخلاص، ولایتمداری، مرد میدان بودن و ساده زیستی از ویژگی های بازر سردار سلیمانی بود گفت: شهید سلیمانی قهرمان ملی و الگوی مقامت جهان اسلام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا طاهر خانی عصر سه شنبه در مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار دل ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: اخلاص، ولایتمداری، مرد میدان بودن، مردمی بودن، ساده زیستی از ویژگی های بازر سردار سلیمانی بود که آن را در همه عرصه ها و مسوولیت هایی که داشت به بهترین شکل ممکن انجام می داد و همین ویژگی حاج قاسم در کنار سایر ابعاد شخصیتی اش سبب شد تا الگوی مقاومت و قهرمان ملی شود.

فرماندار دماوند در ادامه افزود: به واقع شخصیت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی به گونه ای بود که می توان گفت ایشان قهرمان ملی و الگوی مقامت جهان اسلام است.

طاهرخانی بیان داشت: سردار سلیمانی به معنای واقعی یک مدیر جهادی بود و این ویژگی مهم سردار عزیز را می توان به وضوح در فرمایشات رهبر معظم انقلاب که در وصف ایشان بیان داشته اند مشاهده کرد و این شاخص و ویژگی ها به اندازه ای مهم و کارساز هستند که آحاد مختلف مردم و مسؤولان می توانند با تاسی به یک یا چند مورد از آن ضمن ارتقای سطح بینش و بصیرت خود، در بزنگاه ها و بحران هایی که استکبار جهانی بر سر راه انقلاب قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی قهرمان ملی و الگوی مقامت جهان اسلام است

شهید سلیمانی قهرمان ملی و الگوی مقامت جهان اسلام است