مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 22:252023-01-03اقتصادي

صادرات دام از استان بوشهر پیگیری و به صورت رسمی عملیاتی شود


استاندار بوشهر با اشاره به راه اندازی مرکز قرنطینه دام در بوشهر گفت: در این راستا صادرات دام از استان بوشهر پیگیری و به صورت رسمی عملیاتی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده سه شنبه شب در نشست بررسی وضعیت مرکز قرنطینه دام در بوشهر اظهار داشت: روابط مردم استان بوشهر با قطری ها دیرینه است و ساحل نشینان این استان از دیرباز با کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله قطر ارتباط گوناگون فرهنگی، تجاری و اقتصادی داشته اند.

استاندار بوشهر با اشاره به سرمایه گذاری در راه اندازی مرکز قرنطینه دام برای صادرات در بوشهر افزود: این مرکز از سوی قطری ها برای نگهداری و صادرات دام در مرکز استان بوشهر راه اندازی شده و مورد حمایت ویژه قرار دارد که تاکنون 2 هزار و 500 رأس دام از این قرنطینه به قطر صادر شده است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: نگاه سرمایه گذار قطری تنها صادرات نیست بلکه، تأمین گوشت قرمز مورد نیاز کشور و استان بوشهر مورد توجه است.

محمدی زاده با تأکید بر توجه به تسریع در صادرات دام از بوشهر به قطر بیان کرد: اکنون با پیگیری اقداماتی برای صادرات 16 هزار رأس دام از قرنطینه دام این سرمایه گذار قطری در حال اجرا است ولی ارائه مجوز صادرات دام از بوشهر به قطر برای این سرمایه گذار بر اساس توافقات انجام شده باید پیگیری و عملیاتی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات دام از استان بوشهر پیگیری و به صورت رسمی عملیاتی شود

صادرات دام از استان بوشهر پیگیری و به صورت رسمی عملیاتی شود