مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 21:452023-01-03سياسي

طائب: اقتدار امروز ایران نتیجه فرهنگ مقاومت است/آمریکا خواستار مذاکره با ایران شد


مشاور عالی فرمانده کل سپاه اقتدار امروز ایران را نتیجه فرهنگ مقاومت دانست و گفت: عبور ایران از مرزهای جغرافیایی و تبدیل شدن به منطق مقاومت مستضعفان جهان مهمترین دلیل خشم و ترس استکبار جهانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب عصر امروز در جریان سفر خود به یزد با حضور در جمع دانشگاهیان این استان با بیان این که شهید سلیمانی سهم مهمی در توسعه انقلاب اسلامی و شکل گیری مقاومت در منطقه داشت، اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی به واسطه شکل گیری مقاومت اقتداری بیش از پیش کسب کرده است.

وی با بیان این که عبور از مرزهای ایران و تبدیل شدن به منطق مقاومت مستضعفین جهان مهمترین دلیل خشم و ترس استکبار جهانی است، افزود: استکبار به دنبال پیشگیری از پیشروی ایران در دستیابی به اهداف مقاومت خود در منطقه است.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی ها معمولا اسناد استراتژیک امنیت ملی خودشان را منتشر می کنند که آخرین سند استراتژی امنیت ملی خودشان را تحت عنوان استراتژی امنیت ملی بایدن در 48 صفحه منتشر کردند.

رییس سابق سازمان اطلاعات سپاه با اشاره به افزایش چالش ها و کاهش فرصت های آمریکا بیان کرد: این کشور، آب، غذا، بیماری های فراگیر، تروریسم، انرژی، تورم و گرانی به عنوان چالش های داخلی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طائب: اقتدار امروز ایران نتیجه فرهنگ مقاومت است/آمریکا خواستار مذاکره با ایران شد

طائب: اقتدار امروز ایران نتیجه فرهنگ مقاومت است/آمریکا خواستار مذاکره با ایران شد