مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 19:552023-01-03سياسي

خون شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس در امتداد خون شهدای کربلاست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ «همام حمودی» رییس مجلس اعلای اسلامی عراق در بیانیه ای به مناسبت سومین سالروز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، - شیخ همام حمودی، رییس مجلس اعلای اسلامی عراق در بیانیه ای گفت که مردم عراق بی شک انتقام خون شهدای فرودگاه بغداد را خواهند گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ همام حمودی رییس مجلس اعلای اسلامی عراق در بیانیه ای به مناسبت سومین سالروز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، خون این شهیدان را در ادامه خون شهدای کربلا دانست.

در این بیانیه آمده است: امروز ما و همه آزادگان جهان با افتخار و عزت به یادبود خون شهدای پاک فرماندهان پیروزی و همراهانشان ایستاده ایم، شهدایی که با جانشان از دین و خاک و آبرو دفاع کردند و موجب عزت مردم عراق و امنیت آن ها شدند .

شیخ همام حمودی در ادامه بیانیه خود تأکید کرد که خداوند متعال بی تردید آن ها را با شهادت به دست پلیدترین ستمگران که دشمن خدا و انسانیت هستند، گرامی داشت.

این بیانیه همچنین می افزاید: خون شهدایی که در نزدیکی فرودگاه بغداد به زمین ریخته شد در امتداد خون شهدای کربلا است که روحیه و اراده چالشگرایانه و قدرت بقا و راز زندگی آزاد و کریمانه را به نسل های آینده منتقل خواهد کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس در امتداد خون شهدای کربلاست

خون شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس در امتداد خون شهدای کربلاست