مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 18:002023-01-03سياسي

تخصص در کار و خستگی ناپذیری از ویژگی های حاج قاسم بود


مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام تخصص در کار و خستگی ناپذیری را از ویژگی های حاج قاسم برشمرد که قابل الگوبرداری از سوی جوانان و طلاب است.

- سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا امروز 13 دی ماه طی سخنانی در حاشیه بازدید از فعالیت های خودجوش طلاب کرمانی جامعه الزهرا علیهاالسلام در سالگرد شهادت سردار مقاومت گفت: همه زندگی حاج قاسم، درس است، ولی تلاش خستگی ناپذیر او تا لحظه شهادت مهمترین درس ایشان برای ماست.

مدیر جامعه الزهرا ادامه داد: شهید سلیمانی در جوانی وقتی می بیند خانواده اش در فشار است به کرمان می آید و مشغول کار می شود لذا سختی هایی که این مرد بزرگ در دوران نوجوانی و جوانی کشید از او یک انسان پرصلابت، مقاوم و صبور در برابر سختی ها ساخت، اگر جوانان و طلاب ما یاد بگیرند اینگونه زندگی کنند و دائم به فکر رفاه نباشند در مسیر زندگی شان مقاوم خواهند شد.

وی تاکید کرد: حاج قاسم تا آخرین لحظه زندگی اش برای ولایت کار کرد و صبر و استقامتش در برابر سختی ها همیشه او را پیروز میدان می کرد.

برقعی اظهار کرد: حاج قاسم در عین اینکه یک مدیر اهل عمل و جهادی بود ولی در کارش یک متخصص بود تا جایی که برخی مسئولان وزارت خارجه از او به عنوان یک دیپلمات به تمام معنا یاد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصص در کار و خستگی ناپذیری از ویژگی های حاج قاسم بود

تخصص در کار و خستگی ناپذیری از ویژگی های حاج قاسم بود