مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 17:152023-01-03اقتصادي

کسب وکارهای دانش بنیانی حوزه علوم شناختی رونق می گیرد


ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به شرکت های دانش بنیان و فناور فعال در این حوزه، تسهیلات ویژه ارائه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به شرکت های دانش بنیان و فناور فعال در این حوزه، تسهیلات ویژه ارائه می کند.

این حمایت ها با هدف کمک به رونق کسب وکارها و امکان تخصیص وام قرض الحسنه به شرکت های دانش بنیان و فناور فعال درحوزه علوم و فناوری های شناختی صورت می گیرد.

مجموعه های فعال در این حوزه با تایید و حمایت این ستاد می توانند تا سقف 5 میلیارد ریال از وام قرض الحسنه مهر ایران بهره مند شوند.

براساس انعقاد تفاهم نامه میان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و یک بانک قرض الحسنه، امکان تخصیص وام قرض الحسنه به شرکت های دانش بنیان و فناور تا سقف پنج میلیارد ریال و مدت زمان بازپرداخت 24 ماهه بدون تنفس فراهم شده است.

ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از شرکت های دانش بنیان و فعال حوزه علوم شناختی دعوت می کند به منظور برخورداری از حمایت های مالی برای رونق کسب و کار و تولید محصولات فناورانه، درخوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب وکارهای دانش بنیانی حوزه علوم شناختی رونق می گیرد

کسب وکارهای دانش بنیانی حوزه علوم شناختی رونق می گیرد