مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 15:552023-01-03پزشكي

دانشگاه های علوم پزشکی وارد ریل تولید فناوری سلامت شده اند


معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دانشگاه های علوم پزشکی وارد ریل تولید فناوری سلامت شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر یونس پناهی در آیین اختتامیه هفتمین فن بازار ملی سلامت اظهار داشت: امسال در ارزشیابی دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی به فناوری روی آوردیم و اهمیت این مسئله موجب شد تا برای تشویق دانشگاه ها و هدایت آنها به این سو از دانشگاه های برتر فناوری تقدیر کنیم.

وی افزود: رشد قابل توجه ایران در فناوری یک نقطه عطف است و نشان می دهد هیچ راهی نداریم جز اینکه تولید را به محصول برسانیم و این محصول باید در راستای نیاز کشور باشد.

پناهی گفت: اینکه اکنون در حوزه فناوری در دنیا رتبه قابل قبولی داریم خوب است ولی کافی نیست و باید در سال آینده به رتبه 35 دست پیدا کنیم و به مرور به نقطه ای برسیم که به تولید فناوری با کیفیت بالا دست پیدا کنیم.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در ادامه از شرکت های دانش بنیان و هسته های فناور و دانشگاه ها به صورت ویژه قدردانی و تصریح کرد: ارتباط دانشگاه با صنعت از مسیر ایجاد پارک های علم و فناوری، مراکز رشد و نوآوری سلامت و رساندن ایده ها در زمان کوتاه به محصول و قرار دادن آنها در اختیار مردم و جامعه میسر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه های علوم پزشکی وارد ریل تولید فناوری سلامت شده اند

دانشگاه های علوم پزشکی وارد ریل تولید فناوری سلامت شده اند