مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 15:152023-01-03اقتصادي

تولید و جمع آوری روزانه 35 تن زباله در شهرکرد


رییس مدیریت پسماند شهرداری شهرکرد گفت: سرانه تولید زباله هر شهروند 640 گرم در شبانه روز است و روزانه پنج تن انواع زباله پزشکی و 30 تن زباله عمرانی در شهرکرد تولید و جمع آوری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داوود مؤمنی صبح سه شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد که در خصوص تولید زباله های خانگی، غیر خانگی و عمرانی برگزار شد، اظهار کرد: از این میزان 88 درصد زباله تَر و 12 درصد زباله خشک و قابل بازیافت است.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهرکرد سرانه تولید زباله هر شهروند شهرکردی را 640 گرم در شبانه روز دانست و افزود: روزانه پنج تن انواع زباله پزشکی و 30 تن زباله عمرانی در مرکز استان تولید و جمع آوری می شود.

مؤمنی اعتبار طرح جمع آوری، سامان دهی و دفن پسماند شهرکرد در سال جاری را 420 میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: این اعتبار در سال آینده به 850 میلیارد ریال افزایش می یابد.

وی با اشاره به تعطیل شدن فعالیت شهرک بازیافت شهرکرد با ظرفیت تفکیک روزانه 250 تن زباله در مرحله نخست یادآور شد: تکمیل نبودن زیرساخت های مورد نیاز از سوی سرمایه گذار و اختلاف بین شرکا و سرمایه گذاران عامل تعطیلی این مرکز است.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهرکرد با اشاره به موفق نبودن اجرای سه مرحله طرح تفکیک زباله از مبدأ در شهرکرد تصریح کرد: مرحله چهارم این ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و جمع آوری روزانه 35 تن زباله در شهرکرد

تولید و جمع آوری روزانه 35 تن زباله در شهرکرد