مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 15:002023-01-03سياسي

پیک هشتم کرونا و یک بیمارستان برای چهار شهرستان کهگیلویه بزرگ


با توجه به موج جدید کرونا، بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت باید چهار شهرستان را پوشش دهد و در صورت شیوع این ویروس مشکلات زیادی در راه خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید عبدالعزیز موسوی در نشست شورای سلامت ضمن تسلیت سالروز شهادت حاج قاسم اظهار کرد: شهید سلیمانی یک مکتب بود و مسئولان با نگاه شهید سلیمانی به جامعه خدمت کنند.

فرماندار شهرستان کهگیلویه با توجه به سویه جدید کرونا در پیک هشتم گفت: بستر اصلی و زمینه بیشتر شیوع این ویروس در مدارس است.

وی خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس از جمله ماسک اجباری، رعایت فاصله اجتماعی و آموزش مربیان بهداشتی و پرورشی برای جلوگیری از این ویروس و استفاده این آموزش ها در مدارس شد.

موسوی مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه را یادآور شد و با بیان این که بیمارستان دهدشت به چهارشهرستان خدمات می دهد بیان کرد: در صورت شیوع پیک هشتم قطعا با مشکلات زیادی مواجه خواهیم شد.

وی خواستار آمادگی همه دستگاه ها در مواجه با بحران شد و افزود: در تمام موضوعات پیشگیری مهم تر از درمان است.

موسوی از کمبود سرم و برخی اقلام دارویی به عنوان دیگر مشکلات حوزه بهداشت و درمان نام برد و خواستار پیگیری این مهم از مدیریت شبکه بهداشت شهرستان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیک هشتم کرونا و یک بیمارستان برای چهار شهرستان کهگیلویه بزرگ

پیک هشتم کرونا و یک بیمارستان برای چهار شهرستان کهگیلویه بزرگ