مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 14:252023-01-03فرهنگي

شهادت سردار به روایت هنرمندان اصفهان


هنرمندان اصفهانی از همان روزها و ساعات اولیه بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی دست به کار شدند تا غم شهادت سردار را به زبان هنر روایت کنند.

مستند «روایت حبیب» به کارگردانی محمدقاسم تولایی، - ایسنا/اصفهان هنرمندان اصفهانی از همان روزها و ساعات اولیه بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی دست به کار شدند تا غم شهادت سردار را به زبان هنر روایت کنند.

مستند روایت حبیب به کارگردانی محمدقاسم تولایی، روایتگر داستان تولد این آثار هنری و حال و هوای هنرمندان است.

مجتبی مجلسی، مدیر هنرهای تجسمی حوزه هنری اصفهان در گفت وگو با ایسنا از تولید مستند و نشریه روایت حبیب با موضوع هنرمندان صاحب اثر درباره حاج قاسم سلیمانی، خبر داد و گفت: هنرمندان اصفهانی پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی، آثار متنوع و بسیار باکیفیتی در خصوص شهادت ایشان تولید کردند که ازجمله این هنرمندان می توان به استاد رضا بدرالسماء، استاد محمدعلی حدت و آقای حامد مغروری اشاره کرد.

او همچنین بیان کرد: نشریه و مستند روایت حبیب امروز سیزدهم دی ماه، هم زمان با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، در فضای مجازی به نشانی http://b2n.

ir/Revayatehabib منتشر می شود.

محمدقاسم تولایی، کارگردان مستند روایت حبیب نیز با اشاره به اینکه ایده مستند توسط حوزه هنری استان اصفهان مطرح شد، اظهار کرد: وقتی کار کلید خورد و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت سردار به روایت هنرمندان اصفهان

شهادت سردار به روایت هنرمندان اصفهان