مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 14:052023-01-03سياسي

ارکستر سمفونیک صداوسیما برای حاج قاسم به صدا درآمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مراسمی با عنوان «نگین سلیمانی»، - ارکستر سمفونیک صداوسیما در مراسمی با عنوان نگین سلیمانی برای حاج قاسم سلیمانی به صحنه رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مراسمی با عنوان نگین سلیمانی ، نجوای شاعرانه نغمه ها و آوا ها در رثای سردار دل ها، شنبه دهم دی ماه در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما طنین افکن شد.

این آیین با حضور پیمان جبلی رییس رسانه ملی و حمیدرضا مقدم فر مسئول ستاد مردمی، همچنین جمعی از شاعران و اهالی هنر، به همت دفتر شعر و موسیقی و سرود، معاونت استان ها و اداره کل روابط عمومی سازمان صداوسیما و با همکاری مکتب سلیمانی برگزار شد.

علیرضا قزوه رییس دفتر شعر و موسیقی و سرود صداوسیما در ابتدای این برنامه با اشاره به نقش بی بدیل سردار سلیمانی در عرصه های مختلف، وی را الگویی شایسته برای نسل امروز دانست و گفت: لازم است با زبان شیوای هنر نسبت به معرفی ابعاد شخصیتی و حماسه های این سردار بزرگ بپردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارکستر سمفونیک صداوسیما برای حاج قاسم به صدا درآمد

ارکستر سمفونیک صداوسیما برای حاج قاسم به صدا درآمد