مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 14:052023-01-03فرهنگي

مستندی از عمارِ «حاج قاسم» در گروه «هنر و تجربه»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی «هنر و تجربه»، اکران ویژه فیلم مستند «قرار روز شانزدهم» محصول مشترک مرکز مستند حقیقت و مرکز گسترش سینمای مستند، - مستند قرار روز شانزدهم به کارگردانی سیدمحمد احسان اصغرزاده موسوی در گروه هنر و تجربه اکران شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه ، اکران ویژه فیلم مستند قرار روز شانزدهم محصول مشترک مرکز مستند حقیقت و مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی به کارگردانی سیدمحمد احسان اصغرزاده موسوی و تهیه کنندگی مرتضی شعبانی شب گذشته دوشنبه 12 دی ماه، همزمان با سالروز شهادت شهید سردار قاسم سلیمانی در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

در این رویداد که به میزبانی گروه سینمایی هنر و تجربه برگزار شد جمعی از مدیران مرکز مستند حقیقت، مدیران مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، اصحاب رسانه، خانواده شهید، هم رزمان شهید و علاقمندان حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم، مادر شهید محمدحسین محمدخانی گفت: از تمام کسانی که جهاد، ایثار و مقاومتِ جوانانی مثل محمدحسین را به تصویر می کشند تا نسل جدید با آن ها آشنا شوند سپاسگزارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستندی از عمارِ «حاج قاسم» در گروه «هنر و تجربه»

مستندی از عمارِ «حاج قاسم» در گروه «هنر و تجربه»