مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 14:002023-01-03سياسي

سردار شهید سلیمانی نماد وحدت و همدلی بود


دستیار استاندار گلستان در امور اهل سنت با اشاره به اینکه سردار سلیمانی نماد وحدت و همدلی بود، گفت: شهید سلیمانی کشورهای اسلامی از جمله ایران را در مقابل افراط گراها و تروریست ها بیمه کرد.

- آخوند خوجملی امروز سه شنبه 13 دی در همایش روحانیون شیعه و سنی استان گلستان اظهار کرد: در استان گلستان برادران اهل سنت در کنار برادران تشیع در اوج برادری و اتحاد کنار یکدیگر زندگی می کنند و در تبعیت از امام راحل و پرچمداری از رهبر انقلاب وحدت مثال زدنی را به نمایش گذاشتند و هر جایی که نظام به حمایت نیاز داشته باشد با حضور حماسی خود توطئه های دشمنان را خنثی می کنند.

وی به بصیرت و هوشیاری مردم گلستان در اغتشاشات اخیر اشاره کرد و افزود: شیعه و سنی در گلستان در حوادث اخیر با بصیرت و هوشمندی عمل کردند لذا این استان در آرامش قرار داشت و نقشه شوم دشمن در بر هم زدن وحدت بین شیعه و سنی ناکام ماند.

دستیار استاندار گلستان در امور اهل سنت با بیان اینکه وحدت عملی در استان گلستان جریان دارد، تاکید کرد: این مهم در انتصابات نیز خود را نشان داده، در روند انتصابات یک معاون استاندار و چهار فرماندار شهرستان ها از بین اهل سنت انتخاب شدند و در ادارات نیز از ظرفیت برادران و خواهران اهل سنت استفاده شده و به این ترتیب وحدت عملی به نمایش گذاشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار شهید سلیمانی نماد وحدت و همدلی بود

سردار شهید سلیمانی نماد وحدت و همدلی بود