مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 14:002023-01-03سياسي

آموزش ائمه جماعات، مرحله تکمیلی نمایشگاه مسجد جامعه پرداز است


دبیر ستاد عملیات سازمان تبلیغات اسلامی گفت: باید محتوای نمایشگاه مسجد جامعه پرداز از مرحله تدوین خارج شده و در عرصه مساجد عملیاتی شود و در این راستا باید نسبت به آموزش ائمه جماعات دقت شود.

- ایسنا/قم دبیر ستاد عملیات سازمان تبلیغات اسلامی گفت: باید محتوای نمایشگاه مسجد جامعه پرداز از مرحله تدوین خارج شده و در عرصه مساجد عملیاتی شود و در این راستا باید نسبت به آموزش ائمه جماعات دقت شود.

حجت الاسلام والمسلمین سعید روحانی امروز سه شنبه 13 دی ماه در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز طی سخنانی، اظهار کرد: نمایشگاه مسجد جامعه پرداز فاخر و خوب است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم محتوای نمایشگاه در سطح مساجد پیاده سازی شود، مطرح کرد: باید این محتوا از مرحله تدوین خارج شده و در عرصه مساجد عملیاتی شود و در این راستا باید نسبت به آموزش ائمه جماعات دقت شود.

دبیر ستاد عملیات سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه امامان جماعات مجری اصلی این طرح هستند، عنوان کرد: باید مساجد به کارکردهای سابق خود بازگردند تا محلات فعال شوند.

وی با اشاره به اینکه موفقیت نمایشگاه در آموزش ائمه جماعات مشخص می شود، خاطرنشان کرد: این آموزش باید به صورت مستمر باشد و سطح توانایی افراد نیز پایش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش ائمه جماعات، مرحله تکمیلی نمایشگاه مسجد جامعه پرداز است

آموزش ائمه جماعات، مرحله تکمیلی نمایشگاه مسجد جامعه پرداز است