مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 13:302023-01-03اجتماعي

تداوم آلودگی هوای تهران / فعالیت سامانه بارشی از بعد از ظهرفردا


بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان پایداری و سکون جوی و تداوم آلودگی هوا و فعالیت سامانه بارشی از بعد از ظهر چهارشنبه (14 دی) پیش بینی می شود.

- بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان پایداری و سکون جوی و تداوم آلودگی هوا و فعالیت سامانه بارشی از بعد از ظهر چهارشنبه (14 دی) پیش بینی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با بررسی نقشه های هواشناسی و پیش یابی مدل های عددی، پیرو هشدار سطح نارنجی شماره 9 وضعیت جوی استان تهران تا فردا بعد از ظهر (14 دی) با پایداری و سکون نسبی جو، ماندگاری هوای سرد و وارونگی دما در بیشتر مناطق استان به ویژه مناطق پرتردد شهری، پرجمعیت و صنعتی آسمان صاف و غبارآلود و همراه با انباشت آلاینده ها و تداوم کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

از بعد از ظهر چهارشنبه (14 دی) با آغاز فعالیت سامانه بارشی به تدریج شاهد افزایش ابرناکی، وزش باد و در اواخر وقت بارش برف و باران در بیشتر مناطق استان به ویژه بارش برف گاهی همراه با کولاک برف در ارتفاعات و ادامه آن تا صبح روز جمعه (16 دی) خواهیم بود.

برای روز شنبه (17 دی) در ارتفاعات بارش پراکنده برف گاهی همراه با کولاک برف و در سطح استان به ویژه نیمه جنوبی وزش باد گاهی وزش باد شدید پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم آلودگی هوای تهران / فعالیت سامانه بارشی از بعد از ظهرفردا

تداوم آلودگی هوای تهران / فعالیت سامانه بارشی از بعد از ظهرفردا