مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 13:302023-01-03سياسي

حاج قاسم سلیمانی اهل خط کشی و حزب و جناح نبود


تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه حاج قاسم الگوست و باید خصوصیت او را معرفی و ترویج کنیم، گفت: شهید سلیمانی اهل خط کشی و اهل هیچ خط و حزبی نبود و خط او اسلام، - انقلاب و رهبری بود و مدیون هیچ حزب و گروه و دسته ای نبود و اگر بود، حاج قاسم نمی شد.

حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی امروز 13 دی ماه در گردهمایی خادمان رضوی با عنوان رهروان خدمت و مقاومت به مناسبت سالروز شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی در مصلای امام علی علیه السلام کرمان اظهار کرد: شهید سلیمانی به گردن همه ما حق دارد و برگزاری اینگونه مراسم و حضور شکوهمند در این محافل حداقل دینی است که نسبت به این بزرگوار ادا می کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از ویژگی هایی که در زیارت معصومین علیهم السلام می خوانیم، نُصح و نصیحت است، افزود: اولیای الهی با همه وجود و ظرفیت خود برای هدایت ما تلاش می کنند، در حدی که خداوند به پیامبر فرمود لعلک باخع نفسک الا یکونوا مومنین یعنی می خواهی خود را به خاطر دیگران هلاک کنی و این یکی از ویژگی های اولیای الهی است.

مروی تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی هم از موضع نُصح با دشمنان می جنگید و آنان را به درک واصل می کرد تا شر اشرار را از روی زمین برکند اما برای همان ها هم دلش می سوخت که گمراه شدند همانگونه که پیامبر هم برای کفار دل می سوزاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم سلیمانی اهل خط کشی و حزب و جناح نبود

حاج قاسم سلیمانی اهل خط کشی و حزب و جناح نبود