مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 13:202023-01-03سياسي

تفکر عدالت خواهی هیچ گاه با ظلم کنار نخواهد آمد


جانشین سازمان بسیج اساتید کشور گفت: تفکر عدالت خواهی هیچ گاه با ظلم کنار نخواهد آمد.

- محمدرضا ابن الدین حمیدی ظهر امروز(13 دی ماه) در همایش مقاومت که به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در دانشگاه آزاد اسلامی ابهر برگزار شد، افول قدرت های بین المللی در دنیا را نداشتن ریشه در ارزش های الهی دانسته و اظهار کرد: آمریکا نیز به عنوان یک قدرت جهانی در حال افول است زیرا حاکمیت در آن بنای عدالت خواهی و ریشه در ارزش های الهی ندارند و تنها هدف شان کسب قدرت و ثروت و رفاه برای حکومت خود از طریق ظلم به دیگران هست.

وی تفکر مقاومت در مقابل ظلم را یک تفکر الهی دانست و افزود: بعد از انقلاب اسلامی تفکر مقاومت شکل گرفته و ویژگی انقلاب و امامین انقلاب و شهید سردار سلیمانی گسترش این تفکر در بین همه عدالت خواهان است و این تفکر هیچ گاه با ظالم کنار نخواهد آمد.

ابن الدین حمیدی شکست نظامی آمریکا در دنیا را یادآوری کرد و گفت: اگر امروز شاهد آن هستیم که آمریکا در جنگ نظامی در یمن، سوریه، افغانستان، لبنان و فلسطین شکست خورده، به همت سردار شهید سلیمانی و با الهام گرفتن از همان تفکر مقاومت در برابر ظلم و ظالم بوده است.

وی به ماهیت اتفاقات اخیر در کشور پرداخت و ادامه داد: امروز دشمن از پیشرفت های کشور ما در هراس است و برای جلوگیری از این پیشرفت ها جن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر عدالت خواهی هیچ گاه با ظلم کنار نخواهد آمد

تفکر عدالت خواهی هیچ گاه با ظلم کنار نخواهد آمد