مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 12:402023-01-03سياسي

«سردار آسمانی» گامی در جهت نمایاندن بخش های مغفول مکتب حاج قاسم


مدیر تماشاخانه ایرانشهر معتقد است برگزاری جشنواره تئاتر سردار آسمانی، گامی در جهت نمایان کردن بخش های مغفول مانده مکتب حاج قاسم سلیمانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید نیلی، مدیر تماشاخانه ایرانشهر در خصوص اهمیت و لزوم برگزاری جشنواره تئاتر سردار آسمانی گفت: اهمیت این جشنواره به هنگام بودن و سر زمان خودش برگزار شدن است.

آن قدر جایگاه و منزلت سردار حاج قاسم سلیمانی برای مردم و هنرمندان رفیع است که هنوز چهلم ایشان نشده، شاهد برگزاری جشنواره تئاتری به نام جشنواره تئاتر سردار آسمانی هستیم.

این جشنواره کارکرد درستی دارد و امیدوارم که اتفاقات خوب و شایسته ای متناسب با مقام شامخ ایشان در این رویداد فرهنگی و هنری شکل بگیرد.

وی افزود: آن قدر ابعاد وجودی حاج قاسم سلیمانی نهفته است که می توانیم سالیان سال در این خصوص کارهای فرهنگی و هنری انجام بدهیم اما نکته ای که باید در خصوص آن فکر کرد تا چاره ای اندیشیده شود، این است که حاج قاسم سلیمانی یک مکتب است به این معنا که سبک زندگی او، نحوه تعاملاتش با جریان های سیاسی و نگاه او به سرمایه های اجتماعی کشور، جدا از شخصیت ایشان به مکتب حاج قاسم سلیمانی تبدیل می شود.

سال نخستی که این جشنواره برگزار شد، هنوز اربعین حاج قاسم نشده بود و همه مردم در شک نبود ایشان بودند و شاید تا یک سال پس از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سردار آسمانی» گامی در جهت نمایاندن بخش های مغفول مکتب حاج قاسم

«سردار آسمانی» گامی در جهت نمایاندن بخش های مغفول مکتب حاج قاسم